Teatr Hej Hoł w Kuźni to zajęcia dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z teatrem. Celem zajęć jest nabycie umiejętności przekazywania uczuć, przemyśleń, kreatywnego podążania za wyobraźnią w roli twórcy. To także nauka empatii, ułatwienie dzieciom przeżywania i rozumienia swoich i cudzych emocji, a co za tym idzie, podnoszenia ich kompetencji społecznych i emocjonalnych. Na zajęciach Teatru Hej Hoł uczestnicy i uczestniczki:
-
rozwiną pewność siebie i odwagę w publicznych wystąpieniach
-
poprawią dykcję i emisję głosu, co przyda się nie tylko na scenie
-
wzmocnią pamięć i koncentrację poprzez naukę tekstów i ćwiczenia improwizacyjne
-
rozbudzą wyobraźnię i kreatywność, tworząc własne scenariusze i postacie
-
nawiążą nowe przyjaźnie i nauczą się pracy w zespole, celebrując wspólne sukcesy
-
ndkryją radość z ekspresji i przekazywania emocji poprzez ruch i słowo
Zapraszamy wszystkie dzieci, które marzą o scenie, lubią poznawać nowe rzeczy i chcą rozwijać się w twórczej atmosferze.
Prowadzenie: Paulina Strzoda – absolwentka filologii polskiej, kultur mediów i studiów podyplomowych na kierunku reżyseria teatru dzieci i młodzieży w Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Filia we Wrocławiu. Swoje pierwsze kroki stawiała w Autorskim Teatrze Ruchu WAMPA w MDK 1 w Tychach. Uczestniczyła w Warsztatach Aktorskich Doroty Zięciowskiej i Zbigniewa Kalety w Krakowie oraz Waligórkach prowadzonych przez Piotra Waligórskiego w Krakowie. W latach 2020-2022 była nauczycielką zajęć teatralnych w Młodzieżowym Domu Kultury nr 1 w Tychach.
Zapisy: e-mail: p.strzoda@okn.edu.pl, tel. 12 648 08 86 lipiec-sierpień 2025
Cena: wkrótce
Materiały do zajęć w cenie: tak
Dla dzieci w wieku 10-15 lat
Terminy: wtorek 15:00-16:30 od września 2025 r.
Miejsce: Kuźnia, os. Złotego Wieku 14, 31-616 Kraków
Rodzaj zajęć: grupowe
Liczba dostępnych miejsc w grupie: 15
Czas trwania zajęć: 90 minut
Informacje na temat dostępności:
Mała sala: znajduje się na pierwszym piętrze, na które prowadzą schody. W budynku brak windy, alternatywą jest podnośnik przyschodowy zapewniający dostęp na wszystkie kondygnacje. Drzwi do sali mają odpowiednią szerokość do przejazdu wózkiem, brak stopni,niski próg.
Oświetlenie, w zależności od pory roku oraz pory dnia, kiedy odbywają się zajęcia jest naturalne lub sztuczne (lampy jarzeniowe).